ПАТ "ОБ'ЄДНАНА ГІРНІЧО-ХІМІЧНА КОМПАНІЯ" | Новини | Новий всюдихід на службі у «ВГМК»

Новий всюдихід на службі у «ВГМК»
Новий всюдихід на службі у «ВГМК»

05.10.2018

Вахтовий сучасний автомобіль МАЗ, приданий Об’єднаною гірничо-хімічною компанією філії «ВГМК», прибув на виробництво.
 
Машина підвищеної прохідності вартістю 2,05 млн грн має ряд переваг перед застарілими «вахтівками». «Це всюдихід, який може перевозити до 11 осіб, а також обладнання для ремонтів – зварювальні апарати тощо», - оцінює міць нової техніки директор Вільногірської філії Олександр Прокопенко. За його словами, новий МАЗ потрібен ремонтним бригадам аби поліпшити їхню мобільність та потрапляти у важкодоступні місця. «Іноді буває так, що на місце ремонту можна дістатися лише на бульдозері, тому нам всюдиходи дуже потрібні», - говорить директор.
 
Мобільність нового транспорту – основна його перевага. В компанії очікують, що з введенням в роботу нової вахтівки скоротиться час на ліквідацію ситуацій. Чи то не гідротранспорті, чи то у кар’єрі. Основні підрозділи, де буде працювати нова машина – ремонтно-механічне управління (РМУ), збагачувальне виробництво (ЗВ), гірниче виробництво. «Більш оперативна доставка аварійних бригад та необхідного обладнання  на місце аварій скоротить час простоїв на ремонтах в основних підрозділах філії», - коментує в.о. голови правління ПАТ «ОГХК» Олександр Гладушко.
 
Новий МАЗ замінить на підприємстві старий ГАЗ-66. «ГАЗ для ремонтного персоналу у нас застосовується з дня заснування комбінату. Як придбали ці автомобілі, так вони й працюють на виробництві до сьогодні. Звичайно, вони морально застаріли та часто ламаються», - розповідає начальник служби експлуатації транспортного виробництва ГТВ Олексій Нудной.
 
Вахтівка має ряд додаткових переваг. Зокрема, економічну – вона суміщає місця для пасажирів і вантажний відсік для інструментів та матеріалів. Це дає нам можливість зменшити витрати на перевезення. Тобто, якщо їде ремонтна бригада на ГАЗ-66, то матеріали підвозяться окремо. Натомість, в МАЗі інструменти та матеріали, малогабаритні вантажі можна перевозити в одному автомобілі разом з робітниками. «Тому нова машина добре себе рекомендує з точки зору економії коштів», - відзначає Нудной.
 
МАЗ – машина-позашляховик. У неї вище кліренс, що важливо при бездоріжжі. Вона має дизельний двигун, що теж важливо для  нашого підприємства. Це дає можливість здійснювати заправку і дозаправку автомобіля безпосередньо в кар’єрі. «На старих ГАЗ-66 такої можливості немає, адже вони використовують бензин, заправка в кар’єрі здійснюється тільки дизельним пальним», - розповідає начальник служби експлуатації транспортного парку гірничо-транспортного виробництва (ГТВ).
 
Керівник компанії, Олександр Гладушко, говорить, що до кінця поточного року компанія планує придбати ще один такий МАЗ. Експлуатувати першу машину будуть аварійні бригади РМУ, іншу – гірничо-транспортне виробництво.