ПАТ "ОБ'ЄДНАНА ГІРНІЧО-ХІМІЧНА КОМПАНІЯ" | Новини | Розкривний комплекс ТК-2 на філії «ВГМК» відремонтували у стислі строки

Розкривний комплекс ТК-2 на філії «ВГМК» відремонтували у стислі строки
Розкривний комплекс ТК-2 на філії «ВГМК» відремонтували у стислі строки

12.11.2018

11 листопада технологічний комплекс №2 було успішно запущено в роботу на гірничо-транспортному виробництві філії «ВГМК». Він розкриватиме грунти на кар’єрі №7 «Север»
 
Основні розкривні роботи на філії «ВГМК» виконують майже унікальні роторні комплекси, аналогів яким в Україні небагато. Ці гіганти економлять компанії суттєві кошти на розкривних роботах, тому тримання їх у робочому стані вкрай важливе.
 
На жаль, комплекси застарілі та часто виходять з ладу, а виготовлення запчастин до них, як правило, здійснюється за спеціальним замовленням і потребує доволі тривалого часу. Останні запчастини до приводів підйомовідвальної стріли, приводів конвеєрів відвального та прийомного, вироблялися в Чехії протягом 12 місяців.
 
Простої негативно позначаються на планових показниках та економіці філії в цілому. Саме з цієї причини працівники філії вживають неймовірних зусиль, аби полагодити комплекси у найстисліші терміни. І цього разу ремонт ТК-2 здійснено у найкоротші строки, а ремонтні бригади та підрядні організації працювали і вдень, і в ночі, щоб відремонтувати ЕРШР-1600 якнайшвидше. Про це нам розповів директор філії «ВГМК» Олександр Прокопенко. 
 
Розкривний роторний комплекс було зупинено на початку вересня через аварійний вихід з ладу підшипника блоків підйому стріли ротору екскаватора ЕРШР-1600. Оскільки ремонт такої важкої та великогабаритної техніки вимагає надзусиль та часу, вільногірці вирішили  підстрахуватися. Як повідомив в.о. начальника дільниці гірничих робіт №1 (ДГР-1) Євген Грицай, зважаючи на складність демонтажних робіт блоків, керівництвом було прийнято рішення про виведення у ремонт не одного, а усіх дванадцяти блоків та заміни на них підшипників. Персонал справився у доволі стислі строки – менше ніж за два місяці.
 
«Складність виконання робіт зумовлювалася необхідністю опускання багатотонної стріли на підставки, розвантаження канатів для подальшого демонтажу блоків. Конструкція екскаватору є такою, що він постійно повинен бути збалансованим від перекидання, тому що найвища точка пілону складає майже 60 метрів», – говорить Грицай. За його словами, роботи з підготовки ремонтного майданчика, опускання стріли ротора на підставки виконувалися силами екіпажу, демонтаж-монтаж блоків – підрядною організацією. Блоки підйому стріли ротору після демонтажу було доставлено у РМЦ, де працівники цього підрозділу і виконали заміну підшипників.
 
Час простою комплексу на ремонті був використаний для проведення інших важливих робіт. Так, за цей період на іншому обладнанні комплексу було проведено  техобслуговування, а також здійснено пересування відвального конвеєра та скорочено довжину забійного конвеєру №5.