ПАТ "ОБ'ЄДНАНА ГІРНІЧО-ХІМІЧНА КОМПАНІЯ" | Новини | Реалізація в ОГХК збільшилась на 20%

Реалізація в ОГХК збільшилась на 20%
Реалізація в ОГХК збільшилась на 20%

31.01.2018

Обсяги продажу продукції у Об’єднаній гірничо-хімічній компанії минулого року знову показали позитивний тренд – збільшилися. Зокрема, порівняно з 2016 роком було реалізовано продукції на суму 2,769 млрд грн, що на 20% більше показника у порівнювальному періоді.
Позитивна динаміка продажів у компанії – результат невтомної праці відділу збуту. Йому вдалося збільшити реалізацію продукції у натуральному виразі завдяки важкій кропіткій роботі з клієнтами, які досить прискіпливо відслідковують якість продукції та ризики роботи з компанією. Будь-яка помилка з боку ПАТ «ОГХК» – і компанія відстала б у темпах збуту на рік-два - пояснює досягнутий результат виконуючий обов’язки голови правління ПАТ «ОГХК» Олександр Гладушко.
Тож, попри сувору конкуренцію та значну залежність компанії від коливань світових котирувань, ОГХК минулого року таки вдалося продати основного продукту - ільменітового концентрату - на філії «Вільногірський гірничо-металургійний комбінат» - 124  тис. т, що більше об’єму попереднього періоду на 41%. Продаж ільменіту на іршанській філії теж зріс, хоча й не суттєво - з 206 до 212,4 тис. т у 2017 році.
«Минулий рік був для нас проривом з точки зору збільшення попиту на нашу продукцію, тож, ми скористалися цим. Переламав ситуацію зі збутом Китай, а саме – на руку іншим гравцям зіграла боротьба місцевої влади за дотримання виробниками ільменіту та двоокису титану екологічних норм, внаслідок чого вони тимчасово зупиняли виробництво та знижували присутність своєї продукції на світовому ринку. Це дозволило іншим гравцям влучити момент, аби збільшити поставки на адресу переробників як в Китаї, так і в інших країнах-імпортерах титанової сировини», - пояснює Гладушко.  
Минулорічна ситуація на світовому ринку дозволила ОГХК суттєво розпродати продукцію, яка накопичувалася на складах філій останніми роками. Найкраще реалізувалася продукція іршанського комбінату.
Окрім ільменіту, переробники були зацікавлені у вільногірському цирконовому концентраті та продуктах його переробки, зокрема порошках марок КЦП-63 та КЦП-45. Ці види подрібненої продукції активно використовують виробники кераміки та покриттів. Тому філія збільшує як виробництво, так і реалізацію цих продуктів споживачам, стверджує керівник компанії. З цих причин саме ці ділянки виробництва охоплені інвестиціями та здійснюється їхня реконструкція. Мета – покращити економічні показники, а саме – збільшити вихід готової продукції.